کاهش غیر منتظرانه قیمت آهن در بازار روز گذشته
نوشته شده توسط : آهن پرایس

روز گذشته در شرایطی کاملا غیر منتظرانه قیمت اهن آلات روند نزولی را در پیش گرفت.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، در روز هایی که قیمت اهن الات سر به فلک کشیده بود و هر روزه شاهد افزایش قیمت ها تا 500 تومان بودیم، روز گذشته کاهش قیمت ها اهن فروشان را متعجب کرد و همین امر موجب شد تا امید به بازار آهن آلات بازگردد.

خبر های بازار آهن حاکی از کاهش قیمت ها تا سقف 870 تومان می باشد. قیمت میلگرد آجدار در اولین روز هفته جاری در بیشترین حالت 870 تومان کاهش یافت. این کاهش قیمت مربوط به کارخانه تیکمه داش می باشد که در حال حاضر رتبه اول را در بیشترین کاهش قیمت روز گذشته از ان خود کرده است. کمترین کاهش قیمت را نیز کارخانه آذر فولاد امین داشته است که پس از 350 تومان کاهش، قیمت میلگرد سایز 14 خود را 4900 تومان اعلام کرد. در حال حاضر متوسط قیمت میلگرد اجدار 5000 تومان می باشد که امیدواریم تا پایان هفته این روند ادامه دار بوده و نرخ ها در بازار به تعادل رسد.

دیگر بخش بازار آهن که کاهش قیمت ها چشمگیر بوده است، بخش نبشی ها می باشد. این بخش از بازار آهن در روز گذشته تا سقف 610 تومان کاهش قیمت داشته است. کارخانه ناب تبریز بیشترین کاهش قیمت را در میان دیگر کارخانه ها به ثبت رساند. این کارخانه قیمت نبشی خود را در تمام سایز ها 610 تومان کاهش داد. در حال حاضر قیمت نبشی ناب تبریز 4810 تومان می باشد.

در این میان شاهد کاهش قیمت ناودانی ها نیز بوده ایم. در این بخش نیز کارخانه ناب تبریز کاهش قیمت داشته است و قیمت ناودانی سایز 10 خود را 610 تومان کاهش داده است.

با توجه به وضعیت بوجود آمده در بازار آهن آلات و نوسانات متعدد در این بازار ملتهب، پیش بینی می شود تا اواسط هفته این روند ادامه دار بوده و قیمت ها تا حدودی با کاهش مواجه شود.  

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: